سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه عمرانی گیلان 12 درصد کاهش یافت

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان از کاهش 12 درصدی بودجه عمرانی استان در سال 97 نسبت به امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد علی محمدی، رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به کاهش بودجه عمرانی سال آینده گیلان گفت: این کاهش به دلیل عملیاتی بسته شدن لایحه بودجه  سال 97 در قالب نخستین سال برنامه ی ششم توسعه است و در پی آن فاصله اختصاص و تخصیص اعتبارات کمتر خواهد شد.

وی اعتبارات عمرانی استان در سال آینده را 7هزار و 350 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بودجه هزینه ای 4هزار و 330 میلیارد ریال است.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه بودجه سال 97، 28هزار و 100 میلیارد ریال خواهد بود اظهار داشت: 9هزار و 200 میلیارد ریال هم به تسهیلات بانکی و موسسات مالی  اختصاص یافته است.

محمدی از افزایش 15 درصدی بودجه هزینه ای سال آینده استان در مقایسه با امسال  خبرداد و گفت : رقم 3هزار 770 میلیارد ریالی بودجه هزینه ای گیلان در سال 96 به 4هزار 330 میلیارد ریال در سال 97 ارتقا یافته است.

محمد علی محمدی همچنین رقم تخصیص بودجه ی سال 96 استان را تاکنون 38 درصد عنوان کرد و افزود : در مدت مشابه سال گذشته رقم تخصیص اعتبارات استان 25 درصد بود و انتظار می رود این روند برای بودجه ی سال آینده افزایش چشمگیری داشته باشد.

کاهش 12 درصدی بودجه عمرانی گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.