سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوج جوانی در جنوب تهران قربانی گازگرفتگی شدند

زوج جوان در جنوب تهران قربانی گاز گرفتگی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام حادثه  گازگرفتگی در ساعت ۲:۲۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیرو‌های ایستگاه ۸۲ آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت محله یاخچی آباد، خیابان شهید گودرزی، حرکت کردند.

رضا هاشمی شال افسر آماده منطقه 7 عملیات آتش نشانی، در این خصوص گفت: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی 3 طبقه، در یک واحد ۴۰ مترمربعی مقدار بسیار زیادی گاز مونواکسید کربن انتشار یافته و موجب مسمومیت شدید ساکنان واحد مسکونی شده بود.

وی افزود: در این حادثه یک مرد ۳۶ ساله در وسط اتاق پذیرایی و یک زن ۳۰ ساله در حمام دچار گازگرفتگی شدند و هر دو نفر کاملا بیهوش بر روی زمین افتاده بودند.

افسر آماده منطقه 7 عملیات آتش نشانی، ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و پس از باز کردن درب و پنجره‌های واحد مسکونی و تهویه محل، هر 2 فرد را برای انجام معاینات پزشکی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

هاشمی شال گفت:  با تایید عوامل اورژانس مشخص شد هر 2 نفر جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران، همواره به شهروندان توصیه می‌کنند نکات ایمنی را رعایت کرده و از لوله‌های خروجی و دودکش‌های استاندارد و مستقل برای وسایل گرمایشی استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.