سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برنامه‌ای برای اجرای طرح جایکا در سواحل شمالی کشور نداریم

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه‌ای برای اجرای طرح جایکا(طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست سواحل جنوب کشور) در سواحل شمالی کشور نداریم.

پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرای طرح جایکا در شمال کشور اظهار کرد: در استان‌های شمالی کشور برنامه‌ای مشابه طرح جایکا(طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست سواحل جنوب کشور ) که در جنوب کشور اجرا کردیم، نداریم اما اگر نتایج اجرای پایلوت طرح جایکا موفقیت آمیز باشد، شاید این طرح را ادامه دهیم.

وی افزود: طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست سواحل جنوب کشور را می‌توانستیم در استان‌هایی از جمله خوزستان، بندرعباس، هرمزگان و بوشهر اجرایی کنیم، اما به دلیل اینکه استان هرمزگان از پتانسیل لازم برای توسعه برخوردار بود، اجرای این طرح را در این استان پیشنهاد دادیم.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هدف طرح جامع حفاظت از سواحل جنوب کشور فقط استان هرمزگان نیست، بلکه اگر این طرح موفق شود در استان های دیگر نیز اجرا می‌شود.

فرشچی تصریح کرد: طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست سواحل جنوب کشور کاملا ملی است و ادامه این طرح با کمک جایکا یا بدون جایکا در تمام استان های جنوبی به تدریج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اجرای طرح جایکا در تمام استان های جنوبی کشور در آینده‌ای نزدیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.