سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار فامنين:

توسعه کشور در گرو نقش بی بدیل فرهنگیان

فرماندار فامنين با تاکید برنقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده بیان کرد: نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین در دومین همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی گفت : جایگاه آموزش و پرورش در رشد و آبادانی کشور، خطیر و مهم و نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است.
وی با تأکید بر لزوم تغییر نگرش به بحث خلاقیت افزود : مسئله خلاقیت و شکوفا کردن آن و ایجاد زمینه برای شکوفا کردن از مسائل مهمی است که والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند .
شماعی اضافه كرد : سن کودکی ، مقطعی بسیار حساس است و والدین باید با اجرای روشهای مختلف که در این رابطه وجود دارد موجبات شکوفا شدن هرچه بیشتر خلاقیت را فراهم کنند .
فرماندار فامنین خاطر نشان کرد : دانش آموزان از پایه اول دبستان خاطرات تحصیل را در ذهن خود ثبت می کنند و براساس نوع برخورد و رفتار معلم و خانواده به تحصیل علاقه مند یا از آن دلزده می شوند .
وی در پایان یادآور شد : اولیاء دانش آموزان با حضور در این همایش فضای شاد و با نشاطی برای شکوفه‌های پایه اول فراهم کنند تا آنان با رغبت و شور و شوق وارد فضای کلاس درس و مدرسه شوند.
عباس رجبی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فامنین نیز در ادامه گفت : آشنایی اولیاء دانش آموزان کلاس اولی با ویژگی های رشد کودک در این سن ، ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین خانه و مدرسه ، افزایش معلومات عمومی و تخصصی والدین و آشنایی والدین با مشکلات ویژه یادگیری از دیگر اهداف این همایش است.
بیش از 500 نفر از دانش آموزان شهرستان فامنين در پایه اول ابتدائی تحصيل می كنند.

انتهای پیام/ش.و

نقش فرهنگیان در توسعه کشور و شهرستان بی بدیل است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.