سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان پارس‌آباد

شهرستان پارس‌آباد با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار کرد: توجه به تجهیز زیرساخت‌های آموزشی و بهبود فضاهای تعلیم و تربیت در افزایش کیفی آموزش دانش‌آموزان تأثیرگذار خواهد بود.

وی به مشکلات آموزشی شهرستان پارس‌آباد مغان اشاره کرد و افزود: برخی از مدارس این شهرستان به صورت دو شیفت بوده و این کیفیت آموزشی را در بخشی از زمینه‌ها تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید برای افزایش فضاهای آموزشی برنامه‌ریزی جامعی انجام شود.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز برای افزایش مدارس آموزشی شهرستان پارس‌آباد همت کنند و در کنار دولت، کمک‌ها و برنامه‌های لازم عمرانی و تجهیز مدارس را عملیاتی کنند.

دهقانی بیان کرد: ارتقای نظام تعلیم و تربیت با توسعه کشور ارتباط تنگاتنگی داشته و تمامی صاحب‌نظران بر روی این موضوع مهم اتفاق نظر دارند و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه جامعه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش دیده که همراه با انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم در حوزه تعلیم و تربیت باشد، شکوفایی بیش از پیش جامعه و هدایت مناسب تحصیلی دانش‌آموزان را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان پارس‌آباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.