سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره گیری از ظرفیت تعاون منجر به توسعه و رونق استان اردبیل می شود

بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه استان‌ها مورد توجه دولت بوده و بهره‌گیری از ظرفیت بخش تعاون در استان اردبیل سبب توسعه و رونق و آبادانی استان در ابعاد مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های تعاونی‌های استان اردبیل اظهار داشت: بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه استان‌ها مورد توجه دولت بوده و بهره‌گیری از ظرفیت بخش تعاون در استان سبب توسعه و رونق و آبادانی استان در ابعاد مختلف می‌شود.

وی اقدامات شاخص انجام شده در بخش تعاون را پیگیری تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی و اجرای طرح روستا تعاون و نیز اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افرود: نظارت بر تعاونی‌ها در قالب نظام نظارت و توانمندسازی و مشاوره و بسترسازی برای کارجویان در قالب تشکیل تعاونی از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در بخش تعاون است.

رحیمی بیان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم توانسته‌ایم تعداد 31 شرکت تعاونی با گرایش‌های مختلف  را در استان به ثبت رسانده و در راستای ارتقا و افزایش دانش و مهارت تعاونگران 18 هزار و 701 نفر ساعت دوره آموزشی در سطح استان برگزار کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در این مدت در حوزه نظارت و ارزیابی در حوزه تعاون، از 264 تعاونی بازدید نظارتی و از 234 شرکت تعاونی نظارت بر مجامع عمومی داشته‌ایم و فعالیت‌های تعاونی‌های در قالب این بازرسی‌ها و بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ع

ثبت 31 شرکت تعاونی جدید در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.