سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره کمیته امداد چغادک خبر داد

نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان در شهرستان بوشهر

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چغادک از انجام ۷۶۹ مورد نظارت کارشناسی بر طرح های اشتغال مددجویان شهرستان بوشهر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد محمد نیا اظهار داشت: یکی از امتیازات طرح های اشتغال کمیته امداد بازدید، نظارت فنی و کارشناسی از طرح ها است و در همین راستا ۷۶۹ مورد نظارت فنی و کارشناسی بر طرح های اشتغال مددجویان در ۹ ماهه سالجاری انجام شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چغادک افزود: این شهرستان دارای یک ناظر فنی است که تمامی هزینه ها و حق الزحمه ناظر فنی از محل اعتبارات کمیته امداد تامین می شود و خانواده ها در این خصوص هزینه ای پرداخت نمی کنند.

وی تصریح کرد: اجرای بازدیدهای فنی از طرح های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده ها کمک کند.

محمدنیا بیان داشت: کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا و همچنین موفقیت و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در اجرای طرح‌ها را از اهداف نظارت بر طرح‌های اشتغال دانست.

وی خاطرنشان کرد: کمک به بازار یابی و فورش محصولات تولیدی مدد جویان شاغل؛ ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظر فنی و پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال مددجویان از دیگر اهداف بازدیدهای فنی و کارشناسی از طرحهای اشتغال مددجویان است.

انتهای پیام/پ

لزوم نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان در شهرستان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.