سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حسینی بوشهری سخنران مراسم ۹ دی در بجنورد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : آیت‌الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم سخنران مراسم ویژه ۹ دی در بجنورد است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در نشست هماهنگی برنامه 9 دی گفت : وقتی سیر وقایع سال 88 را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم برنامه‌ریزی دقیقی برای این فتنه طراحی شده بود.

وی با بیان این که در سال 87 در کشورهای منطقه 7 دفتر زیر مجموعه سازمان سیا تشکیل شدکه هدف شان جذب افرادی برای ایجاد فتنه در ایران بود.

سالاری اظهار کرد : فتنه 88 یک بحث سیاسی نبود، وقتی که شعارهای نه غزه٬ نه لبنان را در خیابان سر می‌دهند، می‌توان به راحتی فهمید که نام‌گذاری فتنه برای این جریان توهم نبود.

وی با اشاره به این که فضای مجازی موقعیت خوبی برای فعالیت فرهنگی و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است ، افزود : باید ارگان‌های مربوطه باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند٬ تا اینگونه نباشد هر کسی کانالی در فضای مجازی تشکیل دهد و به اسلام و نظام توهین کند .

وی تصریح کرد : مراسم‌ محوری طبق سنوات گذشته ساعت 8:30 صبح روز نهم دی از میدان مرکزی شهر به سمت مسجد انقلاب برگزار و سخنران مراسم حضرت آیت الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم است .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : برگزاری دعای ندبه در امام‌زاده سلطان‌سید عباس(ع)  و مراسم ویژه بانوان و مراسم شبی با قرآن را از دیگر برنامه‌های یوم‌االله 9 دی در استان برشمرد .

انتهای پیام/آ

برگزاری نشست هماهنگی 9 دی دراستان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.