سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش وپرورش کرمان؛

آموزش مجازی پیشگیری از اعتیاد ویژه 18 هزار فرهنگی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر برای حدود 18 هزار فرهنگی استان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: گروه های هدف در این دوره آموزشی که با موضوع پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر برگزار می شود، مدیران دوره های ابتدایی و متوسطه اول و دوم، مربیان امور تربیتی و مراقبان بهداشت هستند که پیش بینی شده است 18 هزار نفر در این آزمون به صورت مجازی شرکت کنند.

وی افزود: برای این آزمون سه کتاب به عنوان محتوا معرفی شده است که طی مدت سه روز در 50 پایگاه اینترنتی در نظر گرفته شده، برگزار می شود.

دعاگویی تصریح کرد: دوره های آموزشی 17 کتاب تازه تالیف دوره ابتدایی ویژه معلمان دوره متوسطه که برای تدریس در دوره ابتدایی ساماندهی شده اند، در حال برگزاری است.

وی گفت: در این دوره ها علاوه بر معلمان تغییر پایه یافته، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مستخدمان جدید ماده 28 نیز حضور دارند که در 15 شهرستان این کلاس ها در حال برگزارییست و در 17 شهرستان نیز مراحل اخذ مجوز طی می شود.

انتهای پیام/ح

آموزش پیشگیری از اعتیاد برای فرهنگیان به صورت مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.