سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت باورهای دینی سدی مستحکم در برابر دشمنان است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان گفت: تقویت باورهای دینی در بین اقشار مختلف مردم به عنوان سدی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان شامگاه امروز در اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی ائمه جماعت، هیات امنا، خادمین و شوراهای پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد کردستان در سنندج گفت: تقویت باورهای دینی در بین اقشار مختلف مردم به عنوان سدی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود و در این مسیر نیز نقش علما و روحانیون بسیار ویژه است.

وی افزود: علمای کردستانی در طول تاریخ پرافتخار اسلامی این خطه از میهن اسلامی همواره با روشنگری‌های خویش مردم این دیار را به سوی عزت و سربلندی رهنمون کرده‌اند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: پایگاه عظیم مردمی مساجد نقطه قوت دین اسلام بوده و از زمان رسول الله(ص) تاکنون شاهد تحولات بسیاری در جهان اسلام و با محوریت مساجد بوده‌ایم.

وی افزود: نقش مساجد و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هدایت افکار عمومی مردم مسلمان ایران بسیار کلیدی و انکارناپذیر است و بدون شک تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی نیز در گرو توجه به جایگاه و پایگاه مساجد است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود به پایگاه‌های بسیج مستقر در مساجد کشور اشاره کرد و گفت: با حضور نهاد مردمی بسیج در مکان مردمی همچون مساجد و اماکن متبرکه می‌توان به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امید بیشتری داشت و در خصوص سلامت این برنامه‌ها بر اساس موازین اسلامی و اخلاقی صحه گذاشت.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: تقویت بسیج و پایگاه‌های این نهاد مردمی در مساجد به عنوان تقویت ارزش‌ها و مبانی اخلاقی قلمداد شده و امید است همه امامان جماعت و هیات امنا مساجد و خادمین تمام توان خویش را برای حمایت از فعالیت پایگاه‌های بسیج مساجد به کار گیرند.

انتهای پیام/ د م

نقش مساجد و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران انکارناپذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.