سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با هرگونه تجمع غیرقانونی در سطح شهرستان برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند برابر با قوانین و دستورالعمل احزاب با هرگونه تجمع غیرقانونی در سطح شهرستان برخورد می‌شود و دراین‌باره نیروی انتظامی با متخلفان برخورد می‌کند.

وی اظهار داشت: چندی است در فضای مجازی گروهی با عنوان حامیان تأسیس سینما در نهاوند شروع به فعالیت نموده‌اند و اخیراً از مردم برای تجمع دریکی از نقاط شهری دعوت نموده‌اند.

حمیدوند با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه درخواست کتبی برای برگزاری تجمع به فرمانداری ارائه نشده است، افزود: هرگونه تجمعی تحت هر عنوان در سطح شهر برگزار شود غیرقانونی و با آن برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: این تجمع از سوی فرمانداری شهرستان نهاوند غیرقانونی و فاقد وجاهت است و با افرادی که شرکت نمایند برخورد می‌شود.

وی با تکذیب صدور مجوز تجمع برای حمایت از راه‌اندازی سینما بیان داشت: طبق قانون ماده ۱۰ احزاب هرگونه تجمع در فضای باز باید بر اساس مجوز انجام شود و باید دو هفته قبل از صدور مجوز درخواست کتبی این تجمع به وزارت کشور ارسال شود.

حمیدوند افزود: افرادی که مطالباتی دارند در جهت ماده ۱۰ قانون احزاب می‌توانند درخواست خود را کتباً به فرمانداری ارائه تا پس از طی مراحل قانونی جواب آن اعلام شود.

انتهای پیام/ص.ف

تجمع غیرقانونی ممنوع است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.