سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانپور: طرح یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطعی است

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات خوبی با شرکت آدیداس انجام دادیم و طرح یوزپلنگ روی پیراهن‌های تیم ملی فوتبال قطعی است.

صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس هم گفت: با مسئولان شرکت آلمانی مذاکرات خوبی داشتیم و اسفندماه نیز از پیراهن های مخصوص جام جهانی رونمایی می کنیم. طرح یوزپلنگ روی پیراهن های تیم ملی قطعی شد و جای آن نیز روی قسمت جلو پیراهن است. در حال تلاش هستیم تا تمام امکانات را برای تیم ملی آماده کنیم تا آنها حضوری موفق در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشند.

وی درباره قرارداد کارلوس کی روش با یکی از بانک های کشورمان گفت: بحث حقوقی کی روش و تیم ملی مربوط به ما نمی شود، زیرا که قرارداد سرمربی تیم ملی 7 سال پیش امضا شد و کمیته حقوقی پس از آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، تشکیل شده و ما در جریان قرارداد سرمربی تیم ملی نیستیم و به همین دلیل نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

او در مورد درگیری علی کریمی و مهدی تاج تصریح کرد: پس از دعوت تاج، کریمی به فدراسیون فوتبال آمد و با هم جلسه ای را برگزار کردند. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و ما نیز از کریمی شکایت نمی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات فغانپور درباره پیراهن های تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.