عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در این میان باید خودروسازیهای داخلی تعطیل شوند یا باید در کشور رقابت ایجاد شود تا خودروسازهای فعلی از انحصار خارج شوند تا این حد بر دوش مردم و دولت سنگینی نکنند.
وی با تاکید بر اینکه هر شخص کم اطلاعی میداند که بسیاری از خودروهای سطح شهر آلاینده هستند و قابل استفاده نیستند، افزود: یکی از راه حلهای مشکل ترافیک، آلودگی هوا و سوانح جادهای، نوسازی خودروها است، زیرا این خودروها بر آلودگی هوا، حجم ترافیک و همچنین سوانح شهری و برون شهری میافزایند.
خلیلآبادی با اظهار تاسف از اینکه شرکتهای خودروسازی فقط به فکر تولید هستند، بیان کرد: دولتها همیشه تعهد دارند که خودروهای شهری بازسازی شوند و با حذف خودروهای فرسوده، خودروهای نو به بازار عرضه شوند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر الزام خودروسازان به خارج کردن دو خودروی فرسوده به ازای هر خودروی نو که وارد بازار می کنند و همچنین مقاومت وزرای صنعت برای عدم اجرای این مصوبه، گفت: خودروسازان وزرا را متقاعد میکنند که با وضع چنین قوانینی متضرر و دچار مشکل میشوند.
وی افزود: وقتی دولت مصوبهای را به ثمر میرساند همه باید اجرا کنند و اگر اجرا نکنند، ظلم به مردم است، زیرا تهران دیگر جای ورود خودروی جدید را ندارد.
انتهای پیام/
ولی مگه میشه
و سالی 300 هزار خودرو تولید شه نه یک میلیون خوردو سر هم بندی شده چینی
و پنجاه هزار اتوبوس ... و فکر حمل و نقل عمومی بود
روی ماشین ها ماهی 50 هزار تومن هم عوارض بذارن واسه حمل و نقل عمومی
شما راضی باش....
نماینده واقعی مردم یعنی ایشان