سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواد مخدر ابزاری برای نابودی جوانان

فرماندار ایلام گفت: مواد مخدر و بویژه صنعتی به عنوان یک ابزار سیاسی از سوی کشورهای استکباری برای نابودی جوانان سایر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ معروف بسطامی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایلام اعلام کرد: یکی از تهدیدهای جدی برای جامعه امروز به خصوص جوانان، مواد مخدر است که توسط استکبار جهانی برای نابود سازی ملت ها به خصوص مسلمانان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مبارزه فیزیکی با عرضه کنندگان به طور انحصاری توسط نیروی انتظامی کافی نیست و باید این برخورد به یک مبارزه اجتماعی تبدیل شود و همه آحاد مردم، خانواده ها، دستگاه ها و مراجع مختلف باید به این مبارزه ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه تک تک آحاد جامعه باید در این مبارزه شرکت کنند، افزود: آمار و اقدامات مربوط به مواد مخدر اطلاع رسانی می شود و همه مردم متوجه این بلای خانمان برانداز شده و بر اهمیت مبارزه با مواد مخدر واقف شده اند.

بسطامی ضمن تقدیر از همه نهادهایی که در این مقوله فعالیت می کنند، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بخصوص انجمن معتادان گمنام که بصورت ناشناخته اقداماتی در این زمینه انجام می دهند و تاثیرگذاری آن برجامعه هدف بخوبی نمایان است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلاتی در این زمینه مطرح شده است، گفت: باید بصورت ناشناخته و گمنام از این انجمن ها حمایت کرده و افراد نیازمند کمک را یاری رسانیم.

فرماندار ایلام تاکید کرد: این نهادها باید افزایش یابند چرا که این مقابله یک جریان بزرگی است و نیاز به نهادها، مردم و عزم بزرگی دارد که در این مسیر قدم بردارند.

بسطامی با بیان اینکه بی تفاوتی به معضل اعتیاد، تهدیدی برای جامعه بخصوص جوانان است، گفت: عزم جدی و یک اراده قوی باید این موضوع را پشتیبانی کند چه بسا در صورت دیر اقدام کردن دشمن درصدد به دام انداختن جوانان خوش فکری است که در جهت تولید اشتغال و پیشرفت کشور قدم بردارند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: باید با تمام قوا اعتیاد و مواد مخدر در استان و کشور خود را ریشه کن کنیم و باید از تک تک مردم و آحاد جامعه و تک تک خانواده ها بخواهیم که در این ارتباط کمک کنند و خود نگهبان و کنترل کننده باشند.

انتهای پیام/اس

مواد مخدر تهدیدی جدی برای جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.