سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل سوم بشار یاسوج تا پایان ۹۶ بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم تا پایان امسال یک باند پل سوم بشار یاسوج افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد علیمردانی در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرایی پل سوم بشار اظهار داشت: امسال از 6 محل اعتباری از جمله اعتبارات ملی و استانی 16 میلیارد تومان برای ترسیع در روند اجرایی پروژه پل سوم بشار اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه بزودی 800 میلیون تومان اعتبار به پروژه تزریق می‌کنیم، عنوان کرد: بابت اجرای این پروژه به پیمانکار فعلی و پیمانکاران سابق پروژه 7 میلیارد تومان بدهی داریم.

علیمردانی ابراز کرد: در صورت تخصیص اعتبار و مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان امسال یک باند پل سوم بشار یاسوج افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که به طور حتم در این صورت تا حدودی گره ترافیکی موجود در شهر باز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اجرای کیفی پروژه‌های راهسازی از روز اول جزو اولویت‌هایم بوده است، افزود: پروژه پل سوم بشار یاسوج سال‌ها به طول انجامیده که ادامه این روند سبب نگرانی مردم شده بود.

علیمردانی تاکید کرد: امیدوارم با تخصیص اعتبار شاهد بهره برداری این پروژه در کمترین زمان ممکن باشیم تا به نوعی بتوانیم به رفع ترافیک درون شهری یاسوج تا حدودی کمک کرده باشیم.

انتهای پیام/غ

راه اندازی پل سوم بشار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.