سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر حاتمی:

دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که قادر به اعمال تهدید معتبری علیه ایران نیستند

وزیر دفاع گفت: امروز دشمنان قادر به اعمال تهدی علیه ایران نیستند و هدف آنها محدودسازی نفوذ منطقه‌ای و قدرت دفاعی کشور است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش از یک موقعیت خوب برخوردار و مورد احترام ملت، مسئولان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و عباراتی که فرماندهی معظم کل قوا در مورد ارتش بیان فرموده‌اند حاکی از عزت و اقتدار ارتش است و ارتش نیز قدر شناس بوده و همواره در تلاش است خود را با معیارهای ارتش حزب‌الله نزدیک‌تر سازد.

وزیر دفاع با تبیین جایگاه قدرت دفاعی - امنیتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در برهه‌ای دشمن دائما از گزینه‌های روی میز سخن می‌گفت، اما امروز در راهبرد جدید آنها دیگر از گزینه‌های روی میز خبری نیست و این در شرایطی است که نه تنها از دشمنی آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نشده، بلکه ادبیات آنها خصمانه تر شده است.

حاتمی افزود: دشمن تهدید خود را زمانی عملی می‌کند که تهدیدش قابلیت اجرا داشته باشد و امروز با بررسی های کارشناسان خود به این نتیجه رسیده‌اند که قادر به اعمال تهدید معتبری بر علیه ایران نیستند و هدف آنها محدود سازی نفوذ منطقه ای و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بحمدالله ایران در سایه آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی صاحب نفوذ در اعماق قلوب ملت‌ها ی آزاده است اما نفوذ دشمنان صرفا در میان حاکمان وابسته کشورها بوده و ملت‌ها به خوبی درک می کنند که ایران اسلامی همواره خواهان امنیت و آرامش برای مردم منطقه و جهانیان بوده است و این در حالی است که نظام سلطه همواره به دنبال ایجاد جنگ و نا آرام کردن منطقه بوده تا بتواند در آمد هنگفتی از فروش تسلیحات به دست آورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ادعای بی اساس و واهی نماینده آمریکا در سازمان ملل درخصوص استفاده موشک ایرانی در حمله نظامی اخیر یمن به عربستان گفت: اینگونه ادعا های بی‌پایه نشان از شکست سیاست های آمریکا در منطقه و جهان بوده و بیشتر به یک نمایش مضحک و بی ارزش شباهت دارد و البته جمهوری اسلامی ایران پیگیری های حقوقی لازم را انجام خواهد داد .

حاتمی تصریح کرد: امروز به برکت رهبری‌های فرمانده معظم کل قوا و نیروهای مسلح پرتوان نظام اسلامی مقتدرانه امنیت کشور و مردم را فراهم کرده و در این بین ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار موثر و حائز اهمیتی را در حفظ و ارتقای این قدرت دارا است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
درود بر نیروهای مسلح