سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار مسئولان شركت معادن زغالسنگ با امام جمعه كرمان

مدير عامل شركت معادن زغالسنگ كرمان به همراه جمعي از مديران شركت زغالسنگ با امام جمعه كرمان ديدار و گفتگو كرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عليدادي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان با اشاره به نقش و جايگاه گذشته شركت زغالسنگ در استان كرمان خاطر نشان كرد : معادن گنج خدادادي هستند كه در اختيار ما قرار گرفته اند و قطب اقتصادي هر استان مي تواند معادن آن باشد.

نماينده ولي فقيه كرمان با اشاره به قدمت معادن زغالسنگ خاطرنشان كرد: معادن زغالسنگ معادني قديمي هستند كه پيش از ساير معادن اغاز به كار نموده اند و معيشت بسياري از خانواده ها در كرمان از اين راه بوده است و شركت زغالسنگ يكي از وزنه هاي اقتصادي استان محسوب مي شود.

حجت الاسلام عليدادي تاكيد كرد: شركت زغالسنگ بايد با همت وپشتكار ، كار مضاعف، فكر و طرح مناسب و به جايگاه مناسب خود باز گردد و سهم و جايگاه خود را در استان بدست آورد.

امام جمعه كرمان تصريح كرد: آمارها و گزارشات ارائه شده اميدوار كننده است و آرزو داريم شركت زغالسنگ بتواند مشكلات را پشت سر بگذارد و به سود دهي مناسب برسد.

 فلاح مدير عامل شركت معادن زغالسنگ ضمن تبریک به حجت الاسلام عليدادي و ارزوی توفیقات روز افزون برای ایشان به ارائه گزارشي از وضعيت شركت معادن زغالسنگ كرمان پرداخت و تصريح كرد: شركت زغالسنگ با بيش از 50 سال قدمت داراي 7 معدن و دو كارخانه زغالشوئي است و تامين كننده زغال ذوب آهن اصفهان محسوب مي شود.

وي با اشاره به تاريخچه شركت زغالسنگ افزود : شركت زغالسنگ ظرفيت بالايي در توليد دارد و طرح هاي اكتشافي كه در معادن پابدانا، همكار و هشوني در حال پيگيري است در افزايش توليد نقش به سزايي خواهد داشت و در صورت حمايت به مدت 60 الي 65 سال اشتغال آن منطقه در حوزه زغالسنگ تضمين مي شود.

فلاح با اشاره به عدم افزايش قيمت زغالسنگ در سال جاري اذعان داشت: عدم افزايش قيمت مشكلي است كه شركتهاي توليد كننده زغال با آن مواجه هستند چرا كه هزينه ها در سال جديد افزايش يافته اما قيمت زغال تغييري نداشته و اين روند شركت زغالسنگ را با مشكل مواجه مي كند.

 فلاح با تاكيد بر هزينه سنگين 8 درصدي مربوط به مشاغل سخت و زيان آور افزود: بر اساس اين قانون براي هر كارگر هزينه اي بالغ بر 40 ميليون تومان به شركتهاي توليد كننده زغال تحميل مي شود و اين موضوع تهديدي جدي براي بقاي اين شركتهاست و آن ها را به سمت تعطيلي سوق مي دهد.

 فلاح در پايان ضمن قدرداني از امام جمعه از خداوند براي ايشان آرزوي سلامتي و خير نمود .

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.