سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمندی مردم زلزله زده راور به یک هزار و ۷۰۰ کانکس

مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان گفت: اعضای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت می توانند نقش موثری را برای توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  و به نقل از روابط عمومی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان، سرهنگ احمد شمسی در نشست با بسیج سازندگی استان کرمان گفت : پیشکسوتان جهاد و شهادت سی سال از عمر با برکت خود را در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و می توان از تجارب آن ها در حوزه سازندگی مناطق زلزله زده استفاده کرد.


وی تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت با تعاملات مستقیم و غیرمستقیم دارای توانمندی و قابلیت های مضاعفی برای خدمت گذاری در همه عرصه های اجتماعی از جمله خدمت در ماموریت بسیج سازندگی را دارا هستند.


مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج پیشکسوتان استان کرمان آمادگی همکاری و تعامل با بسیج سازندگی را در مناطق زلزله کشور را دارد گفت: اعضای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت می توانند نقش موثری را برای توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.


سرهنگ‌شمسی افزود: این افراد با برنامه ریزی جامع و تعامل همفکری توسط دو سازمان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصادی، مقاومت و محرومیت زدایی اقدامات موثری و سازمان یافته ای انجام خواهند داد.


وی با اشاره به اینکه ماموریت سپاه ثارالله استان کرمان فقط در منطقه زلزله راور داده شده است؛ افزود: در حال حاضر زلزله زدگان نیاز به کانکس دارند و حدود 50 کانکس آماده است.


مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان خواستار یاری و حمایت اعضای بسیج پیشکسوتان استان کرمان به مردم زلزله شهرستان راور شد و گفت: مردم شهرستان راور به یک هزار و ۷۰۰ کانکس نیازمند هستند.


انتهای پیام/س

 

 

نقش بسیج پیشکسوتان  در  توسعه و پیشرفت استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.