سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نهاوند:

سنگ اندازی بانک ها بر سر راه تولید و اشتغال

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بانکها یکی از موانع سر راه تولید واشتغال این شهرستان هستند گفت: نهاوند از نرخ بیکاری حادی در سطح استان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند  فرماندار نهاوند در همایش اقتصاد مقاومتی اشتغال فراگیر شهرستان نهاوندگفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار  خواهد گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه با ایراداتی که بانکها گرفته اند تا این لحظه از نظر پرداخت در رتبه آخر قرار داریم و ممکن است این اعتبارات به طور کامل جذب نشود و سرانجام بازگردانده شود.
حمیدوندبیان کرد: شهرستان نهاوند با وجود پتانسیل های بالای اقتصادی از نرخ بیکاری حادی در سطح استان برخوردار است .
وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند به لحاظ اشتغال در سطح استان رتبه سیزدهم را کسب کرده تصریح کرد: شهرستان نهاوند از ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف مکانند گردشگری ، کشاورزی و معدن برخوردار است اما این پتانسیلها کمتر برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان مورد استفاده قرار گرفته اند.
وی با اشاره به سهمی که استان از بخش اشتغال برای نهاوند در نظر گرفته است گفت:سهم نهاوند در ایجاد اشتغال 2 هزار نفر بوده اما تا کنون حدود 450 نفر یعنی حدود 25 درصد این سهم محقق شده است.
فرماندارنهاوند با اخطار به بانک های عامل گفت: ما با بانکها بیشتر از این مسامحه نکرده و چنانچه سخت گیری های بی مورد و مانع تراشی برخی از آنها ادامه یابد با آنها برخورد شدید خواهیم کرد.
حمیدوند افزود: به منظور توسعه اشتغال 15 هزار میلیارد ریال در استان منظور شده که این اعتبار به صورت شناور است و باید با استفاده از این فرصت عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.
انتهای پیام/د.ا

بانک ها از موانع تولید و اشتغال در نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.