سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری 200 انشعاب غیرمجاز آب در منوجان

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: 100خانوار در منطقه دستگرد منوجان از آب شرب برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مصطفی شیخ‌سامانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: از آنجایی که منطقه دستگرد زیر مخزن آب قرار دارد و ارتفاع آن با سطح مخزن یکسان است، مردم این منطقه شدیداً با افت فشار و بی‌آبی روبه‌رو بودند.

 وی افزود: اگر می‌خواستیم به منطقه دستگرد آب برسانیم باید آب تمام شهر را قطع می‌کردیم اما یک خط انتقال جدا با ایستگاه پمپاژ مستقل برای این منطقه به طول یک‌هزار و 400 متر با اعتبار هزینه 93 میلیون تومان طراحی و اجرا شد که اکنون به صورت شبانه‌روز آب در این منطقه وجود دارد و 100خانوار از آب شرب بهره‌مند هستند.

 شیخ‌سامانی اظهار کرد : شناسایی انشعابات غیرمجاز در شهرستان منوجان 200 انشعاب غیرمجاز در بخش مرکزی و آسمینون شهرستان منوجان شناسایی و جمع‌آوری آنها با همکاری دادستان آغاز شده است و انشعاب غیرمجاز برابر قانون خلاف محسوب شده و زندانی و جریمه نیز دارد.

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان گفت: بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان سه کیلومتر از شبکه توزیع آب منطقه قلعه، ماهکنگان و نودژ با اعتبار هزینه 80 میلیون تومان بازسازی شد.

 وی بیان کرد: آب شرب شهر اکنون به صورت کوتاه‌مدت زمان‌بندی دارد چراکه بعضی از قسمت‌های مختلف شهر که باید شیرهای کنترل دبی و نگهدارنده فشار بالا نصب می‌شد با ابراز تأسف در گذشته به این مسأله توجه نشده است.

 شیخ‌سامانی خاطرنشان کرد: این امر موجب افت فشار در قسمت بالادست شهر بوده و مجبور به زمانبندی بیشتر ساعات برای این محلات می‌شدیم که اکنون با تهیه و نصب این شیرها تمام شهر از زمان‌بندی آب شرب خارج و به‌صورت شبانه‌روزی در شهر آب وجود خواهد داشت.

انتهای پیام /س

 

 

برخورداری 100 خانوار از آب شرب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.