سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب دورتبه برترتوسط جامعةالقرآن نهاوند

جامعةالقرآن نهاوند دو رتبه برتردرمسابقات استانی بسیج کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  پیام بحیرایی،  مدیر جامعةالقرآن واحد برادران نهاوند گفت: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر ۳۰ برنامه قرآنی در دستور کار خود دارد.

وی اظهارداشت: غبارروبی مزار شهدا، محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از برگزیدگان، مسابقات، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر، مسابقه خوشنویسی با اسماء الهی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خاطرات انقلاب و مسابقه نماز، شرکت در نماز جمعه با حضور قرآن آموز و شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه ‌های جامعةالقرآن نهاوند در ایام الله دهه فجر است.

مدیر جامعةالقرآن واحد برادران نهاوند درادامه افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط قرآن آموزان از شروع روز دهه فجر تا پایان آن جهت آمادگی هر چه بیشتر آنها برای انجام فعالیت‌های خودجوش قرآنی است.

بحیرایی خاطر نشان کرد: حضور والدین در کنار کودکان و نوجوانان می‌تواند انگیزه آنها را در ادامه فعالیت‌ها بیشتر کند وهمچنین آشنایی و ارتباط پدران و مادران با قرآن می‌تواند الگوی مناسبی برای فرزندان جهت عمل به آموزه‌های قرآنی باشد

مدیر جامعةالقرآن واحد برادران نهاوند توضیح داد: با توجه به فعالیت‌های این موسسه متاسفانه این مجموعه با بدهی ‌های بالایی برای تأمین هزینه‌های خود روبرو است که باید تا پایان امسال اقدام به تسویه آن کند لذا از خیرین این شهرستان واستان می‌خواهیم باشماره تماس ۰۹۱۸۱۵۰۶۱۰۰ همواره یاری رسان این مجموعه باشند.

بحیرایی اشاره ای به رتبه‌های برتر قرآن آموزان جامعةالقرآن شهرستان در مسابقات استانی بسیج داشت و عنوان کرد: محمدرضا زمانیان موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مقطع زیر۱۶سال و ابراهیم شهبازی رتبه سوم حفظ ده جز در مسابقات استانی بسیج شده اند.

انتهای پیام/غ

دو رتبه برتردرمسابقات استانی توسط جامعه القرآن نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.