سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۲ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان اردبیل

۵۲ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان اردبیل فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به فعالیت ۵۲ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در استان اشاره و گفت: ناوگان مسافربری استان شامل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۲۰ دستگاه سواری است.

وی افزود: در هشت‌ماهه نخست امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان جابه‌جا شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل  همچنین گفت: عمر متوسط ناوگان سواری و مینی‌بوس در این استان بیش از میانگین کشوری است.

رحمتی عمر متوسط ناوگان مینی‌بوس استان را ۲۴.۵ سال عنوان کرد و افزود: این در حالی است که عمر متوسط کشوری ۲۲.۹۴ سال بوده و در این بخش با مشکل مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: عمر متوسط ناوگان سواری نیز ۹.۳ سال است و این در حالی است که میانگین کشوری ۸.۹۲ سال را نشان می‌دهد و نوسازی ناوگان سواری و مینی‌بوس را ضروری ساخته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در مقابل در عمر متوسط اتوبوس با وضعیت مطلوبی مواجه هستیم و در حالی که عمر میانگین در استان ۱۰.۳ سال است در سطح کشوری ۱۰.۸ سال محاسبه شده است.

 

انتهای پیام/ع

جابجایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.