سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خبر داد:

عملیات گازرسانی به نقاط سردسیر یزد تا ۱۰ روز آینده پایان می‌یابد

تربتی گفت: ظرف مدت ۱۰ روز آینده، عملیات گازرسانی به نقاط سردسیر یزد تا ۱۰ روز آینده پایان می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز درباره گازرسانی آخرین شهر استان یزد، اظهار کرد: تا امروز گازرسانی به همه شهرهای استان یزد انجام شده بود و تنها مردم شهر بهاباد، آخرین متقاضیان گاز در این منطقه بودند.

وی افزود: گازرسانی به بهاباد روند بسیار سختی داشت، زیرا در این منطقه معادن زیادی وجود دارند که به دلیل سخت‌گذر بودن، روند گازرسانی را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کردند، اما سرانجام با همکاری مسئولان بهاباد و معدن داران، این طرح اجرایی شد.

تربتی طول خط بافق بهاباد را ۷۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این خط به قطر ۲۰ اینچ از خط ۲۴ اینچ بافق منشعب شده و با رسیدن به شهر بهاباد، مردم این منطقه را از نعمت گاز بهره مند می‌کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: بهاباد از نقاط سردسیر استان یزد است به همین دلیل اطمینان داریم مردم این شهر با رسیدن گاز به منازلشان ظرف مدت ۱۰ روز آینده، با اطمینان خاطر می‌توانند زمستان امسال را بدون دغدغه سپری کنند.

وی در باره هزینه‌های اجرای طرح گفت: مجموع هزینه‌ها در بخش خرید خط لوله ۶۵ میلیارد تومان بوده که با احتساب شبکه گاز شهری، این رقم به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

انتهای پیام/

 ۶۵ میلیارد تومان مجموع هزینه‌ها در بخش خرید خط لوله

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.