سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح زمستانی با همکاری تنگاتنگ مسئولان شهرستان نیر و سراب

سرپرست فرمانداری نیر گفت: با همکاری تنگاتنگ مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان های نیرو سراب طرح زمستانی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با محوریت اجرای طرح زمستانی جاده ای با حضور مسئولان ذیربط شهرستان نیر و سراب درمحل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری تنگاتنگ ادارات پلیس راه ، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و پلیس راهور دو شهرستان نیر و سراب طرح زمستانی امسال به نحو احسن برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از محورهای پرتردد استان اردبیل محور صائین می باشد که در زمان بارش برف و کولاک همکاری این دستگاه ها باعث می شود با مشکل اساسی روبرو نشویم.

بخشی از آمادگی نیروهای امدادی ستاد مدیریت بحران درهنگام بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: هنگام بارش برف شدید و کولاک دستگاههای امدادی شهرستان نیر پابکار هستند و نشان دادند که چگونه با اینگونه موارد مقابله میکنند.

وی به اهمیت استقرار یکدستگاه جرثقیل سنگین در محور ارتباطی صائین اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه دربرخی از موارد ماشین های سنگین در زمان بارش برف و کولاک در محور ارتباطی صائین کنترول خود را از دست داده و قیچی میکنند برای رفع این مشکل استقرار یکدستگاه جرثقیل سنگین مهم می باشد تا ترافیک در این محور ایجاد نشود.

انتهای پیام/ح

آمادگی نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.