سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق در دهلران

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران از کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای مکشوفه طی شش ماهه نخست سالجاری در دهلران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛حیدر ولی زاده بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی کشور می باشد.

 وی اظهارکرد: این تخلفات در حوزه کالاهای بهداشتی، دارویی و درمانی، پزشکی، تخلفات صنفی و همچنین قاچاق کالا و ارز می باشدمی باشد.

 رییس تعزیرات حکومتی دهلران افزود: در شعبه اول بدوی این شهرستان طی شش ماهه نخست سالجاری تعداد 142 فقره پرونده تخلف اقتصادی شامل کم فروشی و گرانفروشی، عدم درج برچسب قیمت و تخلفات دارویی و درمانی تشکیل شده است که با قاطعیت و سرعت در حال رسیدگی و صدور احکام و در نهایت مختومه شدن می باشد.

 وی اضافه کرد: ارزش ریالی این فقره پرونده ها مبلغ 110 میلیون ریال می باشد که کل این مبلغ وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

 ولی زاده  بااشاره به اقدامات بازدارنده و قضایی در برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در این راستا تعداد 20 فقره پرونده تشکیل شده است.

 وی یادآورشد: ارزش ریالی کل این کالاهای مکشوفه که توسط نیروی انتظامی شهرستان دهلران در گلوگاه ها و ایست های بازرسی توقیف و ضبط گردیده است مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/ د

کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.