سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه برگزار شد

نهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان با حضور اعضاء در ارومیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جعفرصادق اسکندری در نهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اینکه کتاب" آموزش احکام تجارت و کسب و کار"توسط دبیرخانه کمیسیون نظارت مرکز استان تدوین و چاپ شده، بنابراین باید تمامی شهرستان‌های تابعه برای صدور و تمدید پروانه کسب از کتاب یاد شده به منظور آموزش متقاضیان استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ساماندهی مد و لباس و همچنین لزوم حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد: در این رابطه نیز باید اتاق اصناف مرکز استان به اتحادیه‌ها و تشکل‌های تولید پوشاک ابلاغ کند که موظف هستند سیاست‌های 10 ‌گانه وزارت متبوع را در برنامه‌ سالانه خود منظور کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن در صورت تأمین و حصول شرایط برگزاری نمایشگاه مد و لباس و عفاف و حجاب توسط اتحادیه‌های ذی‌ربط، باید اتاق اصناف مرکز استان اقدامات اولیه و مقدماتی جهت برگزاری نمایشگاه را معمول کرده و این سازمان نیز همکاری لازم برای انجام مکاتبات مرتبط به منظور دریافت مجوزهای مربوطه را مبذول کند.

وی در ادامه این جلسه تصریح کرد: باید رسته تولید مواد اولیه شیمیایی رنگ آمیزی و نقاشی در اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی ایجاد شود.

اسکندری با بیان گزارش پنجمین جلسه کمیته فرعی افزود: در این زمینه نام اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی ارومیه به نام"اتحادیه دفاتر مسافربری تاکسی تلفنی شهرستان ارومیه"تغییر یافت.

وی افزود: علاوه بر آن، رسته دفاتر خدمات قالیشویی در اتحادیه صنف خدمات عمومی شهرستان ارومیه ایجاد شده اما بند سه ضوابط خاص داخلی با عنوان "دفتر در خیابانها و کوچه‌های اصلی و در طبقه همکف ساختمان ها و پاساژها و مغازه‌ها واقع شده باشد" از ضابطه داخلی پیشنهادی حذف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به موافقت درخواست رسته عمده فروشی گل و گیاه زینتی در اتحادیه فروشندگان فرش دستباف اظهار کرد: همچنین داشتن حداقل مساخت 50 متر مربع و داشتن کپسول آتش نشانی در محل واحد صنفی به عنوان ضوابط خاص داخلی رسته الزامی است.

انتهای پیام/ع

برگزاری جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.