سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت و اطمینان قلبی؛ دو ویژگی جامعه قرآنی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اولین ویژگی یک جامعه قرآنی امنیت بالا در سطح اجتماع است و دیگر ویژگی آن وجود اطمینان قلبی در بین افراد آن می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام والمسلمین حسن منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی  غرب کشور شامگاه دوشنبه در حاشیه مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت کشور که در سنندج برگزار شد، گفت: در اقیانوس عظیم قرآن هرچه پیش برویم بازهم تشنه تر از قبل می شویم.

وی با  اشاره به این که انسان هرچه قدر در قرآن تامل و تدبر داشته باشد بازهم کم است، افزود: در این جهان مادی که وضعیت بشریت بسیار وحشتناک است، بی شک اگر به قرآن برگردیم، درمان همه دردهای ما خواهد بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی  غرب کشور  با بیان این که قرآن کریم می فرماید من نسخه ای هستم که تمام بیماری های روحی و جسمی را شفا می بخشم و دائما ما را به سمت تدبر دعوت می کنند، بیان کرد: اگرامروز در جامعه دردی داریم این متعلق به خود ماست، چون از قرآن دوریم و به آن عمل نمی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه سخنان خود به ویژگی های یک جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: اولین ویژگی جامعه قرآنی امنیت بالا در سطح اجتماع است و دیگر ویژگی آن وجود اطمینان قلبی در بین افراد آن می باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان گفت: در مقابل جامعه ای که از قرآن دوری کرده است به دردهای بسیاری همانند ترس و اضطراب و بی برکت شدن زندگی ها مبتلا می شود.

انتهای پیام/م

جامعه ای که از قرآن دوری کند به دردهای بسیاری  مبتلا می شود

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.