سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در شبکه قزوین

صداوسیمای مرکز قزوین سالروز حماسه ۹ دی ماه را بصورت ویژه‌ای در برنامه‌های خود پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، این مرکز در حوزه‌ی سیما با برنامه‌های «صبح بخیر قزوین»، «رنگ زندگی»، «شب‌های مینودری»، «باقلوا»، «نشاط»، «پاسخ»، «ستاره ها»، «ویژه برنامه تحلیلی» و «پوشش راهپیمایی مردمی» رویکردی فعال و پویا برای این مناسبت اتخاذ خواهد کرد.

معصومی فر افزود: ویژه برنامه‌ی تحلیلی ۹ دی با رویکردی بصیرت محورانه و برای آگاهی بخشی به مردم از ابعاد و زوایای فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین عزم و اراده‌ی ملت انقلابی ایران در برخورد با این توطئه‌های شوم از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: تأمین سیما هم با فیلم ها‌ی سینمایی «ابابیل» و «فاصله کانونی»، مستند‌های «گرم‌ترین روز سال»، «اتحاد شوم» و «کاک سلیم» و همچنین میان برنامه‌ها و نماهنگ‌های ویژه با محتوای کلام رهبری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

معصومی فر گفت: در حوزی صدا هم رادیو قزوین با برنامه‌های «پنجره بامدادی»، «لحظه‌های آسمانی»، «پاتوق»، «دیماج»، «فانوس»، «نمایش کوتاه» و «انعکاس راهپیمایی مردمی» به این موضوع می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: تأمین صدای مرکز قزوین هم با آنونس‌های رادیویی، «موسیقی با کلام»، میان برنامه‌های «نشان راه»، «جرعه‌ای از دریا»، «بصیرت»، «سخنرانی»، «پیشگامان»، «چراغ بصیرت»، «حماسه دی» و «را ه. اینجاست» یوم الله ۹ دی ماه را بصورت برجسته‌ای در برنامه‌های رادیو قزوین منعکس می‌کند.

وی اضافه کرد: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش رویداد‌های یوم الله ۹ دی گزارش‌های خبری و تولیدی از این روز تاریخی تولید و در برنامه‌های «بعد از خبر» و «گفتگوی ویژه خبری» هم به این مناسبت خواهد پرداخت.

معصومی فر گفت: در حوزه‌ی فضای مجازی هم صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر اطلاع رسانی اخبار، رویدادها، مراسم و برنامه‌های مرکز و استان در خبرگزاری، سایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین معرفی کتب و نظرات مخاطبان، با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های مرکز را معرفی، بسته‌های صوتی و تصویری و نماهنگ‌های حماسی با موضوع و محتوای مرتبط با ۹ دی را در این فضا منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

برنامه‌های صدا و سیمای قزوین در سالروز حماسه ۹ دی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.