سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

48 نفر در آذربایجان‌شرقی حین کار کشته شدند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه سال‌جاری 48 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهرام صمدی راد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه سال‌جاری 48 نفر بر اثر حوادث کاری دراستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت تعداد 965 نفر نیز بر اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان که از این تعداد 25 نفر زن و 940 نفر مرد بودند و تعداد مصدومین حوادث کاری در هشت ماهه اول سال گذشته 938 نفر بود که این آمار در هشت ماهه سال‌جاری 3 درصد افزایش یافته است.

صمدی‌راد گفت: آبان ماه امسال تعداد 6 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوتی نداشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 140 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در آبان ماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به آبان سال گذشته کاهش حدود 3 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 95 برابر با 72 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.

صمدی‌راد اضافه کرد: تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال 95 برابر با یک هزار و 262 نفر بود که از این تعداد 30 نفر زن و یک هزار و 232 نفر مرد بودند.

 

مصدوم شدن 938 نفر در حوادث کاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.