سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد:

نجات 2 نفر توسط آتش‌نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از نجات ۲ نفر توسط آتش‌نشانان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به اینکه شرکت در ۶ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات و یک عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده، ۴۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۹۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در مزدآگینه، حریق کارگاه شارژ کپسول LPG در بلوار مطهری، حریق کارگاه تولید کارتن تخم مرغ در شهرک صنعتی بهاران، حریق لاستیک در میدان سپاه، واژگونی و حریق خودرو در بلوار نجفی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در متخصصین بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک فرهنگیان و رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اشیاء زینتی در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی تاکید کرد:تنها عملیات احتیاط حریق نیز بعلت بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک به انجام رسید، گفت: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

آتش نشانان استان 2 نفر را نجات دادند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.