سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشکسوت مازندرانی: کیروش نیاز به روانشناس دارد

رحمان رضایی، پیشکسوت مازندرانی که سابقه بازی در سری آ. ایتالیا را در کارنامه دارد، معتقد است کیروش از شرایط روانی مناسب برای هدایت تیم ملی برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کارلوس کیروش با بازگشت خود به ایران دو سورپرایز برای فوتبال ایران داشته است: اول دعوت بازیکنان از طریق پیامک و دوم دعوت کردن از بازیکنانی که اعتراض زیادی را از جانب جامعه فوتبال بر انگیخته است، اتفاقی که همواره در ۸ سال گذشته با اعلام دعوت شدگان به تیم ملی می‌افتد.

حضور مربی پرتغالی در برنامه نود و توضیحات و توجیهات وی نه تنها منتقدان سرسخت را قانع نکرد، بلکه ابهامات بودن یا نبودن برخی از بازیکنان و معیار دعوت آن‌ها به تیم ملی را پر رنگ‌تر از گذشته کرد.

اما رحمان رضایی، بازیکن نوری سابق پرسپولیس و تیم ملی که در لیگ بزرگ ایتالیا هم بازی کرده است، می‌گوید: در درجه اول باید بگویم کی‌روش شدیداً نیاز به یک روانپزشک دارد و از این پس باید یک روانشناس همیشه کنار او و تیم ملی حضور داشته باشد تا از لحاظ روحی و ذهنی کی‌روش را کنترل کند.

افزود: به نظرم او دچار دیگرآزاری شده و رفتار‌های او باعث آزار و اذیت اهالی فوتبال و بسیاری از بازیکنانی که مستحق حضور در تیم ملی بودند، شده است و کی‌روش باید چند هفته از لحاظ ذهنی ریکاوری شود، زیرا شرایط روحی و فکری او اصلاً مساعد نیست و هدف وی تسویه‌حساب با باشگاه‌ها و مربیان است و رفتار او هواداران فوتبال را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/آ

رحمان رضایی: هدف کیروش تسویه حساب با مربیان و باشگاه‌ها است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.