سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قلعه گنج

امروز آئین بزرگداشت روز وحدت حوزه ودانشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور حجت الاسلام وطن خواه استاد حوزه علمیه قم ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان قلعه گنج و تعدادی از اساتید دانشگاه و حوزه همراه با جمعی از طلاب و دانشجویان  مراسم بزرگداشت روز حوزه و دانشگاه در شهرستان قلعه گنج برگزار شد .

حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج ضمن تبریک این روز به کلیه دانشجویان و طلاب گفت : برای سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه به هر کسی جواز  داده نمی شود ولی دانشجویان می توانند برای مطالبه گری از مسئولین شهرستان و برای پیشرفت شهرستان در خطبه های نماز جمعه ورود کنند و مطالبات خود را از مسئولین بخواهند.

خطیب جمعه قلعه گنج افزود: دانشجویان و طلاب باید به معنای واقعی کلمه که همان اهمیت دادن به ارزش ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این دو قشر باید وحدت را بین حوزه ودانشگاه ایجاد کنند و برای حفظ آن نیز تمام تلاش خود را انجام بدهند.

در پایان جلسه نیز شرکت کنندگان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مباحث وحدت حوزه و دانشگاه و راهکارهای همکاری و تعامل مشترک حوزه و دانشگاه در بررسی و حل مشکلات برای ایجاد وحدت بیشتر بین این دو قشر پرداختند.

انتهای پیام/ی

گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در قلعه گنج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.