سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تربیت انسان کامل:

وحدت حوزه و دانشگاه ضروری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه برای تربیت انسان کامل ضروری است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست با دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اهمیت و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاه بخشی از نیازمند‌یهای جامعه و حوزه‌های علمیه هم بخشی دیگر از این نیاز‌ها را ترسیم می‌کنند که باید هدف و مسیر هر دو، تربیت انسان کامل و نیروی متخصص و متعهد باشد.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و حوزه‌ها باید به صورت «آتش به اختیار» برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند و منتظر مسئولان نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید تشکلی فراگیر و دغدغه‌مند در دانشگاه‌ها فعال شود که به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه باشد.

در این نشست که به مناسبت «روز وحدت حوزه و دانشگاه» برگزار شد، جمعی از دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان، طلاب و مسئولان حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری، دغدغه‌های خود پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه، تشکیل اتاق فکر، تحقق آرمان‌های انقلابی در دانشگاه‌ها و بهره مندی از ظرفیت دانشگاهیان متعهد و متخصص را بیان کردند.

گفتنی است: ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح (ره) در سال ۱۳۵۸، به عنوان «روز وحدت حوزه و دانشگاه» نامگذاری گردید.

انتهای پیام/ن

اهمیت و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.