سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر بوشهر:

پردیس سینمایی بوشهر ایجاد شود

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر ساخت پردیس سینمایی در بوشهر گفت: با احداث پردیس سینمایی بوشهر کار جدیدی ایجاد و متعاقب آن رونق اقتصادی و توسعه شهری در منطقه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طاهره شمشیری ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به توانمندی ورزشکاران و هنرمندان بوشهری در عرضه ملی و بین‌المللی اظهار داشت: هنرمندان و ورزشکاران بوشهری دارای ظرفیت‌ها و توانمندی بالایی هستند که نیاز به حمایت لازم دارند.

وی از کسب مقام‌های برتر کشوری و بین‌المللی توسط ورزشکاران و هنرمندان بوشهری خبر داد و تاکید کرد: این عزیزان نباید مورد بی‌مهری مسئولان قرار بگیرند بلکه حمایت از این افراد باید در دستور کار قرار بگیرد.

شمشیری با بیان اینکه شورای شهر متولی اصلی ورزش نیست افزود: با این وجود شورای شهر و شهرداری بوشهر در راستای حمایت از ورزشکاران حمایت‌هایی انجام داده، ولی انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط به ورزشکاران نگاه حمایتی بیشتری داشته باشند. ورزشکاران و مدال‌آوران استان بوشهر نیازمند حمایت جدی است و در حوزه ورزش با کمبود‌های شدیدی روبه‌رو هستیم.

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر ساخت پردیس سینمایی در بوشهر خاطرنشان کرد: با احداث پردیس سینمایی بوشهر کار جدیدی ایجاد می‌شود و متعاقب آن رونق اقتصادی و توسعه شهری در منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /پ

ایجاد پردیس سینمایی در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.