سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در بابل

ماموران پلیس ۱۵ خرده فروش مواد مخدر را در بابل دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۲۴۳ گرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور تامین نظم و امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل‌های اختفای آنان یک کیلو و ۲۴۳ گرم تریاک و ۸ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف کردند.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت که متهمان از آن در حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می‌کردند در اجرای این طرح خبر داد و گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: عاملان افیونی با هدف کسب منفعت و سود‌های کلان سعی در تخریب اذهان جوانان و نوجونان جامعه را دارند که دستاورد تبلیغات سوء این افراد فروپاشی خانواده‌ها و از بین رفتن نیرو‌های فعال جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی نیازمند همکاری‌های صمیمانه مردم و همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در سریعترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سوداگران مرگ در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.