سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 48 پایگاه در طرح زمستانی فوریت های پزشکی همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان ازفعالیت 48 پایگاه ثابت و جاده ای در طرح زمستانی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با اشاره به اینکه 8 پایگاه اورژانس همدان داخل کانکس  فعالیت می کنند افزود: 2کانکس اورژانس در شهرستان همدان قرار دارند که هر یک 65 متر مساحت دارند و مابقی آنها که در دیگر شهرستانها مستقر هستند بین 20 تا 24 متر مساحت دارند.

وی اظهار داشت:  12 مرکز اورژانس در مکان استیجاری و در کنار دیگر واحدهای زیر مجموعه علوم پزشکی از جمله در یکی از اتاق های درمانگاه، خانه بهداشت یا بیمارستان ها خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: برای احداث ساختمان مجزا برای تیم های فوریت های پزشکی مستقر در مکان های استیجاری و کانکس ها 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: این مرکز مکلف به ارائه خدمات پیش بیمارستانی و ترافیکی و غیر ترافیکی به شهروندان است.

معصومی خاطر نشان کرد: تیم های فوریت های پزشکی در طرح زمستانی امسال در 48 پایگاه ثابت شهری و جاده ای مستقر هستند.

وی بیان کرد: تیم های مستقر در این پایگاه ها به مصدومان حوادث ترافیکی و کسانی که دچار سکته مغزی، افت و افزایش فشار خون و دیگر بیماری هایی که در وظایف فوریت های پزشکی است، خدمات پیش بیمارستانی ارائه می دهند.

وی گفت: در طرح زمستانی امسال همدان 350 نیروی فوریت های پزشکی با یکصد دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/ج

فعالیت پایگاه های فوریت های پزشکی در طرح  زمستانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.