سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

اجلاس جهانی گردشگری دریچه جهانی شدن همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: اجلاس جهانی گردشگری 2018 فرصتی بی نظیر برای معرفی ظرفیت‌های همدان در داخل کشور و در از همه مهتردر خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری این رویداد مهم در همدان بیان کرد: این رویداد مهم تقویت صنعت گردشگری همدان را پی خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا باید با استفاده از ظرفیت‌ها و برگزاری رویدادها بین‌المللی همدان و ظرفیت‌های همدان را به دنیا معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به  انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 و همچنین میزبانی نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری بیان کرد: این دو رویداد مهم باعث حضور فعالان صنعت گردشگری در همدان می‌شودکه خود فرصت بی نظیری برا توسعه صنعت گردشگری  در همدان است.

مالمیربا اشاره به اینکه برگزاری رویدادها  سطح کشور و بین‌الملل ظرفیت خوبی برای معرفی همدان است، بیان کرد: باید از این رویدادها در وهله اول برای معرفی ظرفیت‌های همدان در داخل کشور و در وهله دوم در خارج از کشور استفاده کرد.

وی  بیان کرد: رویداد  گردشگری2018 فرصت مناسبی است که همدان در داخل کشور سهم مناسبی از بازار گردشگری را به دست آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: برگزاری این رویداد در همدان ایجاد گردشگری مالی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه گردشگری شاخه‌های مختلفی نظیر گردشگری ورزشی، کشاورزی، سلامت، تاریخی و غیره دارد، تأکید کرد: همدان خوشبختانه در زمینه‌های مختلف دارای ظرفیت است که می‌توان از این ظرفیت‌ها به گردشگری سلامت و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی و برند بزرگ در سطح دنیا به نام ابوعلی سینا اشاره کرد.

مالمیر با بیان اینکه  ظرفیت دانشگاه دی 8 در همدان فرصتی بی نظیر برای همدان است گفت: این دانشگاه  در حوزه وزارت علوم ظرفیت مناسبی برای  معرفی در همدان  در عرصه جهانی  به حساب می اید.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه همدان در ورزش های زمستانی گفت: همدان در حوزه  ورزش‌های زمستانی نظیر اسکی نیز ظرفیت دارد.

انتهای پیام/د.ا

جهانی شدن همدان در اجلاس جهانی گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.