سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کانون مداحان بوشهر:

طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر اجرا می‌شود

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر گفت: طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر اجرا می‌شود واین طرح باعث افزایش انگیزه مداحان برای ارتقای سطح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی گراشی صبح دوشنبه در نشست مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: جامعه مداحان و شعرای آئینی یکی از تشکل‌های پرمخاطب است که در طول سال فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های محرم و صفر فعالیت‌های متنوعی از سوی کانون مداحان در نقاط مختلف استان اجرا شد، اضافه کرد: تلاش داریم تا با امکانات و منابع موجود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر ادامه داد: طبقه‌بندی و صدور کارت‌های مداحی یکی از اقدامات مهمی است که پیش رو داریم و بر اساس ثبت‌نام‌های صورت گرفته در سامانه طوبی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح‌بندی مداحان از کارهای مهم و حساس است افزود: تلاش داریم تا این برنامه را بر اساس یک روش واحد و با همسان‌سازی خوبی اجرا کنیم؛ این طرح باعث افزایش انگیزه مداحان برای ارتقای سطح خواهد شد.

گراشی با اشاره به اینکه برنامه سطح‌بندی توسط کانون مداحان شهرستان‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: تلاش داریم که این طرح با دقت انجام شود و تا محرم سال آینده مداح و ذاکر بدون شناسه در سطح استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/پ

اجرای طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.