سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادی از یاران" در پلیس استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح فرهنگی "یادی از یاران" با هدف تجلیل از فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم توسط این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی در جمع فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم استان اظهار داشت: این فرزندان بی‌شک فرشته‌های آسمانی هستند که خداوند آنها را به صورت امانت در اختیار ما قرار داده و ما وظیفه داریم که تمام توان خود را برای خدمت‌گذاری به این عزیزان به‌کار ببندیم.

وی افزود: به همین منظور طرحی در انتظامی استان با عنوان طرح فرهنگی "یادی از یاران" طراحی و عملیاتی شد تا به یاد کسانی که جان و جوانی خود را مصروف سرافرازی این مرز و بوم و دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور کردند در خدمت فرزندان این عزیزان باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: هر چند که پدران این عزیزان در قید حیات نیستند و در جوار حضرت حق بوده و زنده جاوید هستند اما به هر حال در این دنیای خاکی در کنار ما حضور ندارند و وظیفه ما این است که در خدمت خانواده‌ها و به ویژه فرزندان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا همگی در درس‌های خود شاگرد اول هستند، ادامه داد: انشاالله این عزیزان آینده سازان خوبی برای کشور خواهند بود و به شایستگی تمام جای پدران خود را پر می‌کنند.

سردار معصوم بیگی چند خواسته را از فرزندان شهدا مطرح کرد و گفت: از شما می‌خواهم که برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا کنید، درستان را خوب بخوانید چرا که کشور ما به افراد متخصص و متعهد نیاز دارد و به حرف مادرانتان گوش کنید تا انشاالله عاقبت بخیر شوید.

در طرح فرهنگی " یادی از یاران" که توسط اداره ایثارگران فرماندهی انتظامی استان اجرا شد، فرزندان شهدا، جانبازان شهید، کارکنان متوفی ناجا و فرزندان شهدای مدافع حرم استان از اماکن دیدنی و تفریحی بازدید کرده و هدایایی به رسم یادبود از دست فرمانده انتظامی استان دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

طرح فرهنگی یادی از یاران در پلیس استان اصفهان اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.