سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۱۰۰ مراسم و همایش ویژه ۹ دی در استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تدارک ۱۰۰ مراسم و همایش ویژه ۹ دی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: به مناسبت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، ۱۰۰ مراسم و همایش با حضور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار در نقاط مختلف استان با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و استانی پیش بینی شده و برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: نواختن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری ۵۰ نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، وبلاگ نویسی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی مسابقات فرهنگی ورزشی با نام جام ولایت در سطح استان، شب شعر میثاق با ولایت با حضور شعرای برجسته استانی و برپایی جلسات هم اندیشی و کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی با دعوت از اقشار مردم استان مرکزی برای گرامیداشت روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت و شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: مراسم بزرگداشتی در روز شنبه نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بیت المقدس اراک با سخنرانی آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری و حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و اقشار مردم برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برای اولین بار در سال جاری ویژه مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در تعدادی از بقاع متبرکه امامزادگان سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام مبلغین به مناطق شهری و روستایی استان و بازگویی و تبیین حماسه نهم دی جهت اقشار مختلف مردم بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده از روز ۸ دی ماه به مدت یک هفته، سلسله گفتمان‌های سیاسی تبیینی همراه با برنامه‌های فرهنگی با موضوع علل و ریشه ظهور فتنه و مقابله با آن در سطح مساجد سراسر استان با حضور سخنرانان و ائمه محترم جماعات برگزار خواهد شد.

حماسه ماندگار نهم دی نشانگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه گران

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: حماسه ماندگار نهم دی نشانگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی است که امسال با شعار حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نهم دی ماه که با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است یادآور خاطرات حماسی ملت ایران در سال ۸۸ است که بساط فتنه را درهم پیچید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حماسه‌ای که ملت بزرگوار ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد اضافه کرد: خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت‌های الهی، موفق شد با حضوری بهنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، یکی از پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی را در هم شکسته و فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها را مایوس کند.

 قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه گفت: باید اهداف شوم دشمنان در موضوع فتنه ۸۸ برای مردم بازگو شود و به مباحث گفتمان‌های دینی در خصوص تبیین این امر بیشتر پرداخته شود.


انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.