سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرماندار جدید تربت جام

با حضور معاون سیاسی استاتدار خراسان رضویدر جلسه شورای اداری تربت جام فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این مراسم معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با قدردانی از زحمات فرماندار سابق تربت جام گفت: همگرایی و قدرشناسی مهمترین صفت مردم تربت جام است من تک تک مردم این دیار را دوست دارم و همیشه در کلاس درس از تربت جام سخن می‌گویم.

حسینی افزود: بیش و پیش از هرکسی پاسبان و پاسدار و افزاینده‌ی وحدت هستیم اوج وحدت در شهر تربت جام در افکار، اندیشه‌ها، کردار، پندار، گفتار دیده می‌شود.

وی گفت: مسئولین تربت جام بار رنج وحدت را تحمل کنند و به میزان مسئولیت خود باید در قبال وحدت تاکید کنیم اینجا مکانی برای ترویج انسجام و وحدت است که در عمل هم ثابت شده است.

حسینی تاکید کرد: مرز‌های جغرافیایی، جنسی، سنی، قومی، دینی را باید در هم شکست و عام گرایی، شایسته سالاری و بهگزینی را ملاک قرار داد.

وی افزود: اشتغال و تولید، امنیت، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حقوق شهروندی توسعه مشارکت‌های مردمی، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی از جمله مهمترین اهداف راهبردی در سال جاری است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری‌های نماینده و فرماندار شهرستان روستای سمیع آباد تربت جام به شهر ارتقا پیدا کرد.

امام جمعه تربت جام در این جلسه گفت: مهمترین اصول در مدیریت سعه صدر و صبور بودن است و مدیر باید با ظرفیت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود: در شهری که سلیقه‌ها متفاوت است. نباید از تفاوت‌ها و اختلاف‌ها بترسیم چرا که گاهی اوقات تفاوت‌ها زمینه رشد و ترقی را فراهم می‌کند.

وی افزود: در تربت جام فضای معطری برای کار فراهم است و وحدت و همگرایی وجود دارد فقط باید به فکر حفظ وحدت باشیم.

انتهای پیام//ز.ج

 

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.