سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش توانمندی اقوام وعشایر ۳۱ استان در اراک +عکس

در نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک توانمندی‌های ۳۱ استان به نمایش درآمده است.

فتح آبادی دبیر اجرایی اولین نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر در اراک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: در نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک آثار صنایع دستی، سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان به نمایش درامده است.



فتح آبادی دبیر اجرایی نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر در اراک گفت: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی، سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان کشور به نمایش درامده است.

فتح آبادی با بیان اینکه نمایشگاه اقوام ایرانی و عشایر برای اولین بار در اراک برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برپاشده و آثار و صنایع دستی و سوغات و توانمندی‌های ۳۱ استان کشوردر ۲۷۰ غرفه این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این نماشگاه را ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تشویق کارآفرینی و اشتغال‌های کوچک عنوان کرد.

این نمایشگاه تا اول دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور دراراک آماده بازدید علاقمند است.

در مدت ۶ روز برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک نمایندگان فرهنگی و اجتماعی  استان های کشور شامل تولیدکنندگان بومی و محلی، گروه‌های هنری، هنرمندان صنایع دستی و فرش دستباف، سازمان‌های مردم نهاد،  حضور دارند و سیاه چادر‌هایی نمادین از تمام اقوام کشور به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی برپا شده است.

در این نمایشگاه بخش ویژه کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و برنامه ویژه‌ای به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برای بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

همچنین در این همایش فرهنگی هر روز گروه‌های هنری، موسیقی، محلی و تئاتر هنر اصیل ایرانی اسلامی را با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اجرا می‎‌کنند.


انتهای پیام / ج


برپایی اولین نمایشگاه اقوام ایرانی وعشایر در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.