سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای حل مشکل بیمه ی کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان

رئیس شورای کارگری اتوبوسرانی استان اصفهان گفت : بخشی از بدهی 3 میلیاردی شرکت واحد اتوبوسرانی به تامین اجتماعی پرداخت شده است اما همچنان مشکل بیمه ی کارگران ادامه دارد .

مرتضی مشهدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان این که شرکت اتوبوس رانی بدلیل حمایت نشدن از سوی دولت و واگذار شدن به بخش خصوصی چند سالی است با مشکلات مالی رو به رو شده است ، افزود : اولویت واریز حقوق ماهیانه کارکنان و هزینه ی گازوییل ناوگان مسافربری دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی این شرکت به سازمان تامین اجتماعی است .

وی ادامه داد: با تلاش ها و حمایتهای شهردار اصفهان و تامین 500 میلیون تومان از بودجه ی سازمان اتوبوسرانی بخشی از این بدهی 3 میلیاردی را به تامین اجتماعی پرداخت کردیم .

رئیس شورای کارگری اتوبوسرانی استان اصفهان با اشاره به اینکه 23 درصد حق بیمه را کارفرما و 7 درصد دیگر از حقوق کارگران تامین می شود ، گفت : ماهیانه 1 میلیارد و 500 میلیون تومان باید به تامین اجتماعی پرداخت شود که بدلیل نبودن منبع درآمد این میزان حق بیمه شرکت اتوبوسرانی را با مشکلات زیادی مواجه می کند .

مرتضی مشهدی با بیان اینکه ناتوانی در پرداخت این بدهی به تامین اجتماعی در ماههای اخیر سبب قطع بیمه کارگران این شرکت شده است افزود : سازمان تامین اجتماعی در اقدامی مغایر با ماده قانون 36 این سازمان ، برای اعمال فشار بر مدیریت شرکت اتوبوس رانی حق بیمه ی کارگران را قطع کرد .

وی در پایان گفت : با تلاشهای بسیار سعی در بهبهود بخشیدن به شرایط نامناسب فعلی داریم اما همچنان مشکلات ادامه دارد .

 

انتهای پیام/م

 

اعتراض رانندگان اتوبوس واحد اصفهان به بیمه کارگری

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.