سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان;

نوسازی ناوگان‌ عمومی برون شهری در استان سمنان

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : طرح‌های متعددی در حوزه ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان‌های عمومی بین‌شهری در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : هرساله عده زیادی در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و عوامل متعددی سبب وقوع این تصادفات می‌شود.


وی بابیان اینکه ناوگان‌های عمومی بیرون شهری می‌تواند یکی از عوامل وقوع این تصادفات باشد افزود: طرح‌های متعددی در حوزه ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان‌های عمومی بین‌شهری در استان سمنان اجرایی می‌شود.


سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد از ناوگان‌های حمل‌ونقل کالا در استان سمنان دچار فرسودگی شدند تصریح کرد: درمجموع 112 شرکت برای حمل نقل جاده‌ای کالا و مسافر در استان سمنان فعالیت می‌کنند.


وی بابیان اینکه 78 شرکت در بخش حمل‌ونقل کالا فعال است تصریح کرد: 34 شرکت مسافربری نیز در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در استان سمنان فعال است.


منصور کیایی با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های مختلف برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای گفت : بسیاری از تصادفات جاده‌ای به سبب سرعت غیرمجاز، خواب‌آلودگی و مشکلات زیرساختی در مسیر جاده‌ها و خودروها اتفاق می‌افتد.


نصب 12 سامانه ثبت تخلف در محورهای سمنان


وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند نظارتی در مسیرهای مواصلاتی استان سمنان اعلام کرد: 12 سامانه ثبت تخلف در محورهای شهرستان سمنان نصب‌شده است که تخلفات رانندگی را به‌صورت هوشمند همراه با تصویربرداری از خودروی متخلف ذخیره می‌کند.


سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ابراز داشت: راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در مسیر جاده‌های استان سمنان می‌تواند بخش عمده‌ای از آماد تصادفات را در استان کاهش دهد.


انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.