سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش ابتدایی اردبیل؛

پوشش تحصیلی استان اردبیل 98.66 درصد است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل پوشش تحصیلی استان اردبیل در سال گذشته 98.66 درصد می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کمال عالی زاده،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته پوشش تحصیلی در استان اردبیل 98.66 درصد بوده است، گفت: این در حالی است که میانگین کشوری 97.83 درصد بوده و در واقع استان اردبیل 83/. درصد از میانگین کشوری بالا عمل کرده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هدف کارگروه انسداد مبادی بی سوادی کودکان 6 تا 11 سال است، اظهار داشت: چهار رکن اصلی شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل باید مورد توجه مسوولان استان و بویژه تمامی شرکای آموزش و پرورش قرار گیرد.

عالی زاده با ارائه گزارش بررسی وضعیت تعداد 450 نفر لیست اعلامی از وزارت در آبان ماه 96 تصریح کرد: تنها آموزش و پرورش متولی پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل نیست و با توجه به دلایل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که در جامعه وجود دارد، دیگر ارگان ها نیز باید به یاری آموزش و پرورش بشتابند.

وی افزود: آموزش و پرورش جهت جلوگیری از افزایش ترک تحصیل حتی برای هر کدام از 22 روستای با یک نفر دانش آموز یک نفر نیروی تخصصی سازماندهی نموده است و به غیر از لیست وزارتی تعداد 31 نفر از کودکان بازمانده از تحصیل را جذب کلاس درس در جریان سال تحصیلی جاری نموده است.  

انتهای پیام/ح

اردبیل در پوشش تحصیلی دانش آموزان بالاتر از میانگین کشور است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.