سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

ثبت احوال،مسئولیت مرزبانی از مرزهای هویتی را بر عهده دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مرزبانی از مرزهای هویتی بر عهده کارکنان ثبت احوال است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: ثبت احوال در ثبت واقعه ازدواج و طلاق و آمار مورد نیاز وزارتخانه‌ها برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور جایگاه خاصی دارد.


وی افزود: کار ثبت احوال کاری بسیار مهم و امانتی ارزشمند است چون ثبت احوال هویت افراد یک جامعه است.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه در برخی مناطق مشاهده می‌شود که آمار طلاق بسیار بالا بوده که در این زمینه احساس می‌شود فرهنگ بیگانه نفوذ کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه از روی آمار طلاق، ازدواج و اسم فرزندان می‌توان فهمید که مردم در جامعه چقدر به ارزش‌ها پایبند هستند،افزود: ثبت احوال به ارزش‌های جامعه ایرانی و اسلامی توجه زیادی دارد.

وی گفت: مرزبانی از مرزهای هویتی بر عهده شما بوده که این امر امانتی بس بزرگ است و همواره میزان برآورد وضع فرهنگی جامعه با ثبت احوال سنجیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پرورش فرزندان سالم برای پدر و مادر را ارزش دینی و ثواب اخروی و دنیوی دانست و افزود: صهیونیسم با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبلیغات زیادی می‌کند این در حالی است که متخصصان جمعیت جامعه را رو به پایین تعیین می‌کنند و این زنگ خطری برای جامعه است.
انتهای پیام/ب

"طلاق" در فرهنگ ایرانی - اسلامی معنایی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.