سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره برق:

معضل تیر‌های چراغ برق معابر بافت قدیمی قصرقند مرتفع شد

مدیر اداره برق قصرقند گفت: طرح جابجایی تیر‌های برق حریم خیابان و ساماندهی شبکه سیمی فرسوده بافت قدیمی این شهرستان اجرا و معضل تیر‌های چراغ برق مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جواد بشارت مدیر اداره برق قصرقند  اظهار داشت: این اقدام در راستای ساماندهی تیر‌های برق بعد از مسیرگشایی و عقب کشی بافت فرسوده به منظور توسعه خدمات شهری انجام شد.

بشارت  ادامه داد: از آنجایی که ساخت و ساز‌های جدید سبب قرار گرفتن تیر‌های برق در مسیر عابران پیاده و وسایط نقلیه می‌شد به منظور رفاه حال مردم قسمت عمده‌ای از بافت قدیمی و اصلی شهرستان قصرقند که دارای وضعیت نابسامانی از لحاظ تعدد تیر‌های مازاد و داخل حریم خیابان و همچنین شبکه سیمی فرسوده با روشنایی نامناسب بودند مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه شبکه به طور کامل اصلاح و طبق اصول مهندسی و با رعایت حریم قانونی و همچنین تعویض شبکه سیمی به خودنگهدار همراه با نصب تیر‌های استاندارد و روشنایی مطلوب در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره برق قصرقند گفت: این طرح با اقداماتی نظیر تعویض ۱۷ اصله تیر برق و تعویض شبکه سیمی با کابل خودنگهدار به طول افزون بر پنج کیلومتر با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

 قصرقند در ۵۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.