سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمشیر بازی زنجان در انتظار توجه بیشتر

ملی پوش شمشیر بازی زنجان از بی توجهی مسئولین به این رشته ورزشی خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ محمد اسماعیلی ملی پوش زنجانی به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت: در دو ماه آینده به مسابقات جهانی آلمان اعزام می‌شوم و امیدوارم مدال جهانی را به ارمغان بیاورم.

وی افزود: تمام تمرکز خود را برای مسابقات آسیایی جاکارتا متمرکز کرده‌ام و بسیار امید دارم مقام خوبی در آن مسابقات به دست بیاورم.

ملی پوش زنجانی تیم ملی شمشیربازی به مسابقات اخیر خود اشاره و خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی ایتالیا مقام دوازدهم جهان را کسب کرد و رقبای بسیار قوی از کل جهان در این مسابقات حضور داشتند.

وی نبود حمایت کافی از سوی اداره ورزش و جوانان استان زنجان را یکی از مشکلات اصلی برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه اداره ورزش و جوانان استان زنجان و هیئت شمشیربازی استان هیچ حمایتی نمی‌کنند و به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند.

اسماعیلی به بالا بودن هزینه‌های شمشیربازی اشاره کرد و افزود: رشته شمشیربازی به خاطر داشتن تجهیزات بازی نیاز به هزینه‌های بسیار زیادی دارد و اداره ورزش و جوانان استان زنجان و هیئت شمشیربازی هیچ حمایت مالی از من انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: تمام هزینه‌های رفت و آمد و اردوهای آمادگی را با هزینه‌های خودم انجام می‌دهم و حتی اداره ورزش و جوانان قول مساعدت 20 میلیون ریالی را که در ابتدای سال داده بود را محقق نکرده است.

شایان ذکر است : محمد اسماعیلی مدال‌های فراوانی را برای کشور به ارمغان آورده است که می‌توان به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2012، مدال نقره باشگاه‌های آسیا 2013 و دو برنز مسابقات جهانی 2014 اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

شمشیر بازی زنجان  نیازمند توجه و حمایت بیشتر

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.