سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر:

بیش از 375 بی‌سواد در ملایر وجود دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از 375 برسواد مطلق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاوه برخورداری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بااشاره به اینکه از 375 نفر بی‌سواد مطلق، 206 نفر با شواد شده اند، گفت: برای هر آموزش‌دهنده در طول دوره 720 هزار تومان و برای آموزش‌گیرنده مبلغ 140 هزار تومان درنظرگرفته شده است . 

وی با بیان اینکه در حال حاضر و بنابر آمار موجود 375 نفر بی‌سواد مطلق در ملایر داریم، افزود: عدم دسترسی جامع و کامل به اطلاعات افراد باعث شده است که آمار دقیق و روشنی از بی‌سوادان نداشته باشیم . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد 48 هزار و 916 نفر بی‌سواد در استان وجود دارد که از این تعداد سهم شهرستان ملایر 8 هزار و 104 نفر است . 

بر خورداری ادامه گفت: 36 هزار و 400 دانش‌آموز در سطح شهرستان داریم که از این تعداد 2 هزار و 850 دانش‌آموز در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند . 

وی با بیان اینکه رویکرد در شهرستان و در مدارس خاص، کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی است، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس شاهد باید با اجرایی کردن سند تحول بنیادین و دنبال کردن کیفیت تحصیلی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مدارس تحت مدیریت خود، بتوانند تحولی خوبی را در دانش‌آموزان به وجود آورند . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تاکید کرد:ملایر یک شهر فرهنگی است و کیفیت‌بخشی در همه مدارس باید در صدر برنامه‌ها باشد، یادآور شد: کیفیت‌تحصیلی یعنی تبدیل دانش به رفتار که در همه برنامه‌ها باید ظهور و بروز پیدا کند . 
انتهای پیام/ب

ریشه کن کردن بی سوادی در شهرستان ملایر

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.