سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گریه‌های سوزناک یک دختربچه از اقدام بی رحمانه معلم+فیلم

یک دختر بچه 8 ساله بعد از اینکه مورد ضرب و شتم بی رحمانه معلم خود قرار گرفت با گریه مقابل دوربین از دردهایش گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،با وجودیکه وزارت آموزش و پرورش تونس متوسل شدن معلمان به زور و کتک برای تعلیم و تربیت دانش آموزان خردسال را ممنوع اعلام کرده اما یک آموزگار سنگدل دختر بچه 8 ساله را به شدت مورد تنبیه قرار داد.

این دختر خردسال اهل تونس تنها به خاطر اینکه نتوانسته بود متن تعیین شده  را بدون غلط و درست بخواند ، شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

زمانی که مادر از دختر خواست تا مقابل دوربین ماجرا را شرح دهد، او از مادرش تقاضا کرد مبادا مسئولان مدرسه این فیلم را ببینند چون می ترسد مجددا او را به این بهانه نیز تنبیه کنند.

کاربری به نام فتحی عثمانی در این باره نوشت: این اتفاقات مدرسه را برای کودکان تبدیل به یک کابوس می کند که به جای یک معلم مهربان قلدری بی رحم هر روز در آنجا برای شکنجه دادن انتظارشان را می کشد، افرادی که نام معلم را یدک می کشند موظف به رعایت قوانین هستند،اما تنها دستاوردشان ایجاد تنفر برای کودکان از خانه دومشان است.

این فعال از مسئولین درخواست کرد تا به آنچه رخ داده واکنشی نشان دهند و در صورت لزوم حتی معلم را به زندان بیندازند.

انتهای پیام/

اشک های یک دختر خردسال به خاطر اقدامات سنگدلانه معلمش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۶
همین برخوردها است که بچه ها را از مدرسه زده میکند. خوش اخلاقی و مهربانی هم از درسهای عملی معلم است و اثرات خوب و بد آن تا سالها باقی میماند.
حدود ۲۰ سال پیش روزی معلم عربی با برادرم در کلاس دوم راهنمایی دعوا کرد و چنان برخوردی با برادرم داشت که تا الان برادرم تحصیل را ترک کرده است.